Τετάρτη 18 Μαρτίου 2009

left for dead nights

Παιδες, τις ατελειωτες βραδιες της μοναξιας μας, συναντιομαστε εκει, στο γαλατσι... ο σπυρος ο μαριος ο γιαννης, ο χρηστος ειναι τα στανταρ ατομα που ακολουθουν σε καθε νυχτερινη εξορμηση και κοντα τουσ δονατοσ λεωνιδασ δημητρης γιωργος και αλλοι πολλοι ωραιοι τυποι, καθομαστε μπροστα στα πσ, επιλεγουμε ρολουσ ζομπιε και επιβιοσαντες και ετσι λεγοντας στο παιδι βαλε τρεις ωρες με τρια ευρω καταληγουμε ξημερωμα, γεματοι εμπειριες και συνεργατικοτητα μεσα των μηχανηματων, αναλωμενοι αλλα χαρουμενοι στον κυκαιωνα της εικονικης πραγματικοτητας μοιραζομαστε τις εμπειριες μας και χαρουμενοι κανονιζουμε τα σχεδια της νεας βδομαδας και ανανεωνουμε το ραντεβου μας για την επόμεη παρασκευη... φοιτητικη ζωη... αχχχχχχχχχχ

1 σχόλιο: